جستجو برای مدیر مدرسه جدید در لس آنجلس به پایان می رسد


قبل از پایان سال، اعضای هیئت مدرسه لس آنجلس قصد دارند منسجم ترین تصمیم دوره مدیریت خود را – استخدام یک سرپرست جدید – اعلام کنند.

این کار که یکی از پرتقاضاترین کارها در آموزش عمومی تلقی می شود، در لحظه حساسی برای دومین منطقه بزرگ مدرسه در کشور اشغال شده است. این سیستم مملو از میلیاردها دلار کمک برای کمک به ویروس کرونا، بودجه اضافی فدرال و افزایش درآمد مالیاتی ایالتی است. با این حال کار کوهستانی در انتظار ماست. دانش‌آموزان در بحران هستند – تلاش می‌کنند از شکست‌های عمیق آموزشی مرتبط با بیماری همه‌گیر، و همچنین مشکلات سلامت روان ناشی از دوره‌های طولانی انزوا و سایر مشکلات بهبود یابند. این منطقه همچنین با کاهش تعداد دانش آموزان و کسری بودجه ساختاری بلندمدت مواجه است.

کلی گونز، رئیس هیئت مدیره مدرسه، گفت: «21 ماه گذشته برای بسیاری از خانواده‌هایی که در لس آنجلس متحد خدمت می‌کنیم، ویرانگر بوده است. این بیماری همه گیر بار نابرابر بیماری، مرگ، از دست دادن شغل و آسیب را به همراه داشته است که به طور نامتناسبی بر جوامع رنگین پوست تأثیر گذاشته است. سرپرست ما باید تأثیرات عمیق همه‌گیری، قیام‌ها برای عدالت نژادی و نیازهای فوری دانش‌آموزان و خانواده‌های ما را در نظر بگیرد.

مقامات – که در مراحل پایانی جستجوی ملی خود مصاحبه انجام می دهند – تایید نمی کنند که چه کسی ثبت نام کرده است. با این حال، گونز گفت که رهبر جدید باید «معلمی با تجربه باشد که بتواند جامعه وسیع‌تر لس‌آنجلس را متحد کند، متعهد به کار طولانی‌مدت باشد، صداها و نیازهای کسانی را که از لحاظ تاریخی ضعیف‌ترین هستند، متمرکز کند، استعدادها را در سیستم ما ایجاد کند، و دامنه وسیعی را اعمال کنید تا اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان ما به اهداف بلند مدت دست می یابند.”

این گروه از نامزدهای بالقوه از طریق مصاحبه با منابع رهبری مدیریت و استخدام در سراسر کشور پدیدار شدند.

در بین کاندیداهایی که در حال حاضر در سیستم مدرسه حضور دارند، فرض بر این است که نامزدها شامل Supt موقت نیز می شود. مگان ریلی، مدیر ارشد آکادمیک آلیسون یوشیموتو-برج و مدیر منطقه ای فرانسیس بائز. کسی که از مرز بین خودی و خارجی عبور می کند، جوآن سالیوان، مدیر اجرایی مشارکت غیرانتفاعی برای مدارس لس آنجلس است که 19 مدرسه را به نمایندگی از ناحیه مدیریت می کند.

مگان ریلی، سرپرست موقت لس آنجلس در یک کنفرانس مطبوعاتی

حمایت موقت مگان ریلی پس از این سال پس از جدایی آستین بوتنر، لس آنجلس یونایتد را بر عهده گرفت.

(میونگ جی چون / لس آنجلس تایمز)

با وجود تلاش‌های هیئت برای محافظت از همه نامزدها در برابر افشاگری، این چهار نامزد به نوعی راز عمومی تبدیل شده‌اند. شناسایی نامزدهای خارجی دشوارتر است و ممکن است از مناطقی غیر از آموزش باشند.

با این حال، برخی از افراد ثابت می‌کنند که کاندیدای بالقوه‌ای در هر جستجو در لس‌آنجلس هستند – بر اساس تجربه و میزان مطابقت آنها با اهداف هیئت مدیره، که اکثریت 4-3 آنها با تمایل به تغییر تهاجمی متحد شده‌اند.

در سیستم مدرسه ای که در آن 90 درصد دانش آموزان رنگ متفاوتی دارند – از جمله 74٪ دانش آموزان آمریکای لاتین و 8٪ دانش آموزان سیاه پوست – به نظر می رسد نامزدها نیز هستند. بیشتر افراد رنگین پوست منابع به تایمز گفتند که اولین مصاحبه های برنامه ریزی شده با هشت یا نه متقاضی شامل مردان سفید پوست نمی شد. هیچ کاندیدای سیاه پوستی وجود نداشت، اگرچه این در ابتدای روند بود و وضعیت ممکن بود تغییر کند.

Baez تنها لاتین در میان گروه احتمالی با روابط فعلی منطقه است. انتظار می رفت که گروه خارجی حضور پررنگی در آمریکای لاتین داشته باشد.

نامزدهایی که می توانند بخشی از بحث در هر جستجوی شغلی برای مدیریت ارشد در یک منطقه بزرگ مانند شهر نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو یا سن دیگو باشند، که همچنین به دنبال سرپرست است، شامل Miami-Dade County Supt هستند. آلبرتو کاروالیو

کاروالیو که اصالتاً پرتغالی است و در سن 17 سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد، زمانی که مجبور شد زبان انگلیسی را یاد بگیرد، در سال 2018 شغلی به عنوان سرپرست در نیویورک پذیرفت، اما به سرعت نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت در نیویورک بماند. میامی

آلبرتو کاروالیو، رئیس مدارس شهرستان میامی داد در گذرگاه عابر پیاده با کودکان

Miami-Dade Supt. آلبرتو کاروالیو در سال 2018 شغل سرپرستی در نیویورک را پذیرفت، اما به سرعت نظر خود را تغییر داد.

(لین اسلدکی / آسوشیتدپرس)

دیگری ریچارد کارانزا است که با عقب نشینی کاروالیو در نیویورک شغلی پیدا کرد. او در ماه مارس استعفا داد. کارانزا در سال 2015 قبل از ترک برای کار در لس آنجلس مصاحبه کرد. نام دیگر در فهرست نهایی دائمی دالاس ساپت است. مایک هینوژوس، که در برابر تلاش‌های فرماندار تگزاس گرگ ابوت برای ممنوع کردن پوشش صورت در مدرسه مقاومت کرد.

بعدی در لیست خارجی می تواند آندرس آلونسو، ناظر سابق مدارس شهر بالتیمور باشد، که در سال 2018 توسط لس آنجلس قبل از استعفا به فهرست نهایی راه یافت. ساکرامنتو سیتی یکپارچه مدرسه منطقه. خورخه آگیلار؛ خوزه باندا، سرپرست سابق در آناهیم، ​​سیاتل و ساکرامنتو. چولا ویستا ساپت قدیمی فرانسیسکو اسکوبدو؛ پورتلند، اورگان، ساپت. گوادالوپ گوئررو؛ و آنجلیکا اینفانت گرین، کمیسر آموزش ابتدایی و متوسطه رود آیلند.

نزدیکتر به خانه، اداره آموزش و پرورش شهرستان لس آنجلس. دبرا دواردو – یکی از مدیران ارشد سابق لس آنجلس متحد – احتمالاً نگاهی جدی به آن خواهد داشت، اما گفت که ثبت نام نکرده است.

دواردو گفت: “من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با یکی دیگر از سرپرستان LAUSD هستم.”

یکی دیگر از افراد خودی-خارجی که ثبت نام نکرد Glendale Unified Supt است. ویویان اکچیان که در لس آنجلس یونایتد سمت‌های ارشد داشت، از جمله سرپرست موقت قبل از انتخاب آستین بیوتنر، جدیدترین رئیس مدارس در لس‌آنجلس.

بیش از 90 درصد از والدین، اعضای جامعه و کارکنان در یک نظرسنجی منطقه ای اخیر گفتند که می خواهند سرپرست آینده “تجربه کار در مدارس دولتی به عنوان معلم و/یا مدیر” داشته باشد. تقریباً با همان سرعت، کسانی که پاسخ دادند همچنین خواستار شخصی شدند که تجربه “کار در جوامع بزرگ و متنوع” و “مدیریت یک سازمان بسیار بزرگ در فرآیند تحول” را داشته باشد.

هیئت مدیره مدرسه می‌تواند به دنبال یک رهبر متفاوت نسبت به سال 2018 باشد، زمانی که در یک جلسه غیرعلنی با رای 4:3، اعضا Beutner را انتخاب کردند، یک کارآفرین بدون تجربه در مدیریت آموزش. او سیستم مدرسه را با اعتصاب معلمان و سال اول همه گیری کووید-19 منتقل کرد و در پایان ژوئن استعفا داد.

آستین بیوتنر در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کند

لس آنجلس سابق. آستین بیوتنر، که در اواخر ژوئن استعفا داد.

(السیب / لس آنجلس تایمز)

تماس های عمیق او با جامعه بشردوستانه لس آنجلس به نامزدی بوتنر و دوره او به عنوان سرپرست کمک کرد. کسی در این شکل میگوئل سانتانا، رئیس بنیاد وینگارت است که قبلاً مدیر کل مجتمع ناحیه فیرپلکس و افسر مدیریت شهری لس آنجلس بود. او گفت که اهمیتی نمی دهد، اما فکر می کند که LA Unified باید به دنبال چه چیزی باشد.

سانتانا گفت: «این منطقه باید یک دوره ثبات را پشت سر بگذارد. او به کسی نیاز دارد که بتواند در روز اول به میدان برود و از اعتبار کل جامعه برخوردار باشد.”

این ناحیه همچنین می‌تواند یک فرد خارجی را که به دلیل توانایی‌های سیاسی شناخته می‌شود انتخاب کند – برای شغلی که به شدت سیاسی است – همانطور که هیئت مدیره مدرسه در سال 2000 با انتخاب روی رومرو فرماندار کلرادو برای سه دوره انجام داد. رومر برای یک دوره شش ساله از این آینده نگری سیاسی استفاده کرد و همانطور که امیدوار بود ترک کرد. از آن زمان تاکنون هیچ کس چهار سال دوام نیاورده است. رومر این موقعیت را سخت ترین شغلی که تا به حال داشته است نامید.

یک کاندیدای بالقوه با مهارت های سیاسی عظیم – در صورت علاقه – شهردار سابق لس آنجلس آنتونیو ویلارایگوسا خواهد بود.

آنتونیو ویلارایگوسا، شهردار سابق لس آنجلس با آستین بالا زد

آنتونیو ویلارایگوسا، شهردار سابق لس آنجلس، واکسن کووید-19 را در ژانویه به عنوان بخشی از تلاش برای ترویج واکسیناسیون دریافت کرد. او مدتهاست که به اقدامات اصلاحی در LA Unified علاقه مند بوده است.

(آلن جی. شابن / لس آنجلس تایمز)

ویلارایگوسا علاقه شدیدی به آموزش دارد – به عنوان شهردار، او به دنبال قدرت بر LA Unified بود اما در دادگاه شکست خورد و زمانی معلمان متحد لس آنجلس را “مانع ثابت” برای بهبود آموزش عمومی محلی نامید.

شهردار سابق که به خارج از کشور سفر می کند، بلافاصله در دسترس نبود تا اظهار نظر کند.

کسانی که در حال حاضر به LA Unified وابسته هستند، مهارت ها و پیشینه مربوطه را به همراه دارند.

ریلی، یک سرپرست موقت، دارای تجربه مدیریتی در آموزش خارجی و داخلی است و تسلط کاملی بر ساختار مالی منطقه دارد. با این حال، او هرگز معلم یا مدیر یک مدرسه دولتی نبود که درها را به روی سایر نامزدهای داخلی باز کرد.

Yoshimoto-Towery فردی با بیشترین تجربه رهبری در امور دانشگاهی است و ابتکارات آموزشی را توسعه داده است که در حال حاضر در حال انجام است. Baez بیش از 25 سال است که از یک معلم گرفته تا یک مدیر در منطقه بوده است – اخیراً سرپرست منطقه محلی مرکزی، یکی از شش شعبه منطقه ای LA Unified شده است. سالیوان در جامعه بشردوستانه به خوبی شناخته شده است و در برخی از مدارس منطقه که دانش آموزان بیشترین مشکلات را دارند، تجربه ای در تلاش های جابجایی دارد.