درب بازدید فن كوئل تهویه نظری

فیوز از آلیاژ مخصوصی ساخته شده است که در دمای 74 درجه ذوب میشود و فشار فنر باعث بسته شدن پرهها و مسدود شدن کانال میشود. قطعات مسی فیوز این نوع دمپرها محسوب میشوند. در انتخاب نوع لوور هوارسان شرکت و کیفیت آن بسیار مهم است به طوری که باید توسط مهندسین و مشاوران متخصص انجام شود. 5. تناسب نوع فن با کاربرد آن. کاربرد : عموما براي هوای رفت کولرهای آبی و ایرواشرها مورد استفاده قرار مي گيرد و در اغلب موارد همراه با دمپرهای پشت دریچه ای موازی و پشت دریچه ای متقابل سفارش گذاری می شود.، برای ارتفاع بیشتر از 4 دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ – شرکت تهویه سازه شار متر کارایی ندارد. لیست قیمت هواساز 5 تا 50 هزار از 90 تا 620 میلیون تومان که در جدول بالا ارائه شد برای هواسازهای معمولی (با کویل مسی 4 ردیفه، فن سانتریفیوژ، فیلترهای قابل شستشو، دمپرهای آلومینیومی، بدنه دو جداره، شاسی فولادی با پوشش رنگ ضد زنگ و …) است و در صورت افزوده شده آپشن هایی مثل رطوبت زن یا تکنولوژی هیت ریکاوری و … از دریچه دسترسی تاسیسات شیار دار زمانی استفاده میشود که هوای برگشت دستگاه فن کویل باید مستقیما از زیر دستگاه تامین شود .در این حالت باید روی درب دریچه منافذی تعبیه کرد .در این مدل از دریچه بازدید دسترسی تاسیسات شیارهای موازی در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی به شکل پرسی ایجاد میکنیم .دریچه دسترسی تاسیسات شیار دار به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود و به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .دریچه بازدید شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود . ᠎&; &;.

ترمینال حجم متغیر فن دار سریدریچه بازدید زیر فن کویل از طراحی تا ساخت در انواع مختلف + نمونه کار - سازه صنعت در مکانهای که نیاز به هوارسانی باشد از لوور هوارسان ( دریچه گریل ) میتوان استفاده کرد. لوور آکوستیک مانند دریچه ها بوسیله قاب مربوطه در محل خود در داخل دیوار ساختمان، درب ها و بازشوهای در نظر گرفته شده نصب می شوند. با توجه به ساختار یکپارچه ی لوور هوارسان و نوع نصبِ صنعتیِ آن بر روی یک کلاف یا چهارچوبه، و عدم نیاز به تجهیزات جانبی جهت تعبیه ی لوور هوارسان ،لذا اغلب مشتریان و خریداران با خرید لوور هوارسان به راحتی با استفاده از چند پیچ، اقدام به نصب و تعبیه ی لوور هوارسان در محل خود می نمایند(یعنی در صورتیکه ارتفاع و شرایط نصب لوور هوارسان در دسترس بوده و محل نصب خطرناک نباشد،خودِ خریدارانِ لوور هوارسان به راحتی می توانند در محل مورد نظر نصب و بهره برداری کنند. رنگ این محصول بنا به درخواست مشتری قابل تغییر و سفارشی است و در صورتی که جنس این محصول از ورق گالوانیزه باشد حتماً نیاز است از جنس رنگ اپوکسی استفاده نمود و برای جنس آلمینیومی آن اکثرا به رنگ نیازی نیست. در مواردی که هوای محیط اسیدی و مقاومت به خوردگی کمی داشته باشد،جهت پوشش این محصول از پوشش رنگ اپوکسی استفاده می شود. به دلیل اینکه اینکه لوورها اصولا بر روی نمای ساختمان استفاده می گردند ، رنگ آمیزی لوورها معمول نیست.

صداگیر مخصوص سیستم های اگزاستگوشی صداگیر صنعتی برند 3M مدل X2A اصل آمریکا - کوهر از رنگ پودری الکترواستاتیک برای پوشاندن تمام سطوح داخلی و خارجی دریچه بازدید فن کویل خطی استفاده میشود. برای استعلام قیمت دریچه بازدید کناف با کارشناسان ما در آپادانا کالا در تماس باشید. درب های بازدید فن کوئل به دو دسته کلی قفل زیمنسی و لولا و درب های بازدید فن کوئل وزنی تقسیم می شوند .در مدل های قفل و لولا به صورت پیش فرض گریل در نظر گرفته نمی شود اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد.مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم یندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. از ویژگی های خوب و مهم لوور هوارسان، قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف دیوار، بر روی درب ها، پنجره ها و همچنین کلاهک ها از مدل چهارطرفه می باشد. در این خصوص یک ساختمان یا پارکینگ را به چند بخش مختلف تقسیم نموده و در هر قسمت یک فایر دمپر نصب می کنند.

بطوریکه هر دو گروه قابلیت اتصال به برقهای سهفاز/تکفاز شهری را دارند. لوورهای آکوستیک آلودگیهای صوتی ناشی از برج های خنک کن، اتاق های بویلر و سیستم های هواساز را کاهش می دهند و می توانند نقش مهمی در مقابله با مشکلات نویزهای محیطی در ساختمان های تجاری و مسکونی ایفا کنند. لوورهای آکوستیک آلودگیهای صوتی ناشی از برجهای خنککننده، اتاقهای بویلر و سیستمهای هواساز را کاهش میدهند و میتوانند نقش مهمی در مقابله با مشکلات نویزهای محیطی در ساختمانهای تجاری و مسکونی ایفا کنند. با توجه به مطالب ذکر شده، تعیین سطح صدا، نوع صداگیر، میزان سطح صدای محل و تخمین میزان کاهش صدا توسط صداگیر نیازمند داشتن علم و تجربه بالایی می باشد. موسسه فنی شاهرخی با برخورداری از پرسنل مجرب و کارآزموده، تجهیزات اندازهگیری سطح صدا، طراحی، ساخت و نصب لور انتقال هوا، صداگیر و لوور آکوستیک در پروژههای مهم و بزرگ ملی از قبیل گل گهر سیرجان، مترو اصفهان، مترو شیراز، خط 3 و 4 مترو تهران، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی ایام، پتروشیمی بندر امام، نیروگاه صالح هفتم، نیروگاه چمستان و … آماده ارائه خدمات در زمینه اندازهگیری سطح صدای توسط دستگاه -، طراحی و ساخت صداگیر متناسب با شرایط و اهداف پروژه و نصب اصولی صداگیر بهمنظور رسیدن به حداکثر کارایی درزمینهٔ کاهش صدا میباشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ✔️ قیمت.